Tvorbou podkladů pro klienty SeminárkyZa1.cz si přivydělávají nejrůznější odborníci, studenti, maminky na mateřské a další. Některé z nich tato práce dokonce natolik pohltila, že se jí živí. Úkol je jasný – připravit poklady k seminárkám, diplomkám, bakalářkám a dalším závěrečným nebo průběžným pracím a usnadnit tak nelehkou situaci lidí, kteří při studiu například pracují nebo jednoduše nestíhají pod nátlakem všech svých zájmů a jiných činností. Jak vlastně probíhá taková příprava podkladů? A jak vypadá spolupráce se SeminárkyZa1.cz? To se dozvíte právě teď a tady.
Home office pro každého
Celá spolupráce probíhá online. Základem jsou webové stránky s interním systémem. Každý pisatel nejprve obdrží přístupové údaje, které mu umožní dostat se do systému. Následně si vybere zakázku, na které může pracovat kdykoli a kdekoli právě chce. Důležité je dodržet stanovený termín. Před získáním přístupových údajů je však potřeba uzavřít ještě dohodu o provedení práce nebo smlouvu o spolupráci.
Podpora na každém kroku
Součástí našeho týmu jsou také vyškolení administrátoři, kteří se starají o všechny zakázky, odpovídají na dotazy klientů, stanovují cenu a komunikují také se všemi pisateli. Jsou k dispozici každý den od 10:00 do 20:00.
Propracované uživatelské rozhraní
Nyní se vrátíme opět k internímu systému, který je pro spolupráci velmi důležitý. Obsahuje vstupní pokyny, šablony a seznam volných, přiřazených nebo ukončených zakázek. Uživatelské rozhraní nabízí také chat pro případ, kdy je potřeba s klientem něco probrat.
Chat slouží také k zachování anonymity pisatelů i klientů. Z tohoto důvodu probíhá komunikace mezi nimi výhradně prostřednictvím tohoto komunikačního kanálu.
Od zakázky k odměně
U každé zakázky je k dispozici téma práce, zadání, termín dokončení, rozsah a v některých případech také stanovená výše odměny. Pisatelé si na základě těchto informací vybírají jednotlivá zadání, následně se přihlásí o jejich přiřazení a počkají na na schválení administrátorem. Výběr zakázek včetně počtu zpracovaných zadání je zcela individuální. Každý si tak vždy sám určí, kolik práce v daném období zvládne.
Některé zakázky nemají jasně danou odměnu – v takovém případě se většinou jedná o náročnější zadání, co se obsahové stránky nebo termínu zpracování týče. Odměnu potom navrhuje přímo pisatel. U jasně stanovené odměny je možné také ovlivnit její konečnou výši a nastavit cenu vlastní. Přiřazení konkrétní zakázky je však závazné a dohodnutý termín je potřeba dodržet.
Před odevzdáním zakázek delších jak 8–10 stran jsou obvyklou praxí ještě takzvané kontrolní termíny, které jsou většinou stanoveny v rozsahu 25 %, 50 % a 75 %. Po odevzdání hotové práce je důležité připojit také protokol z antiplagiátorské kontroly, který se získá prostřednictvím serveru Odevzdej.cz a který samozřejmě následně proplatíme.
Při oceňování zakázek pracujeme s jednotkou „normostrana“. Normostrana je obecně text o 1 800 znacích a odpovídá zhruba třem čtvrtinám A4. Za součást normostrany se u nás považuje také graf, obrázek, tabulka či jiný grafický prvek, který je vhodně doplněn textem. Zkrátka vše od úvodu až po závěr. Obsah a seznam odborné literatury se do znaků nepočítají, obojí se však vytváří automaticky u každé práce. Napsáním podkladů pro jednu diplomovou práci je tak možné vydělat si třeba i více než 10 000 Kč, záleží samozřejmě na délce textu a náročnosti zpracování.
Každý píše pouze to, čemu rozumí
Přiřazování zakázek konkrétnímu člověku se u nás řídí několika kritérii, abychom zajistili svým klientům tu nejvyšší kvalitu. Po pisatelích požadujeme určitou odbornost a příslušný stupeň vzdělání. Například pro psaní podkladů k bakalářské práci je potřeba bakalářský titul. Dále se administrátoři rozhodují na základě pořadí, požadované výše odměny, kvality předchozí práce atd.
Domníváte se, že by vás mohla tvorba podkladů pro SeminárkyZa1.cz bavit? Kontaktuje nás pomocí formuláře a rádi se s vámi na všem domluvíme. V případě dalších dotazů můžete využít také e-mail info@seminarkyza1.cz nebo telefonní číslo 773 641 760. Budeme se na vás těšit!